یادداشت های یک عقرب صورتی !

متن مرتبط با «تناسخ» در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! نوشته شده است

تناسخ و بی مرگی یا مرگ و نیستی ؟

  • نیلوبلاگ

    سال ها پیش نه تنها به وجود روح معتقد بودم ، بلکه به تناسخ هم اعتقاد داشتم . انسان به طور طبیعی میل به بقا داره ولی واقعن نمی دونم که بعد از مرگ چه خواهد شد . چندی پیش مطلبی خوندم که منو به فکر برد . نوشته بود همه ی انسان ها توی خوابشون یک بار لحظه ی مرگ خودشون رو دیدن و از خواب پریدن . چون کسی خبر از بعد از مرگ نداره برای همین هم کسی خواب پس از مرگ رو نمی بینه . الان یاد یه نقلی از یکی از بسته گان بعد از فوت بابا افتادم که می گفت بابا رو به خواب دیده بود و در باغی بزرگ مشغول گردش بوده ( خوابی که...

    ادامه مطلب