بدو که تموم شد. بدو که آتیش زدم به مالم ...

خرید بک لینک

اوضاع دانشگاه بحرانیاست و کشتی عنقریب به گل نشستهی در تلاطم طوفانها! را چارهای جز افزایش درآمد نیست.

چند سالیاست با تصویب حذف نمرهی زیر ده از کارنامهی دانشجویان، دانشگاه بیش از پیش به رسالت اولین و آخرین خود که همانا مدرک فروشی است نائل شده. در این وانفسا، این بندهی کمترین پیشنهادی دارد که امید است مورد توجه ارباب اونیورسیتهی از هفت دولت آزاد قرار گیرد. پیشنهاد میکنم کلیهی واحدهای دانشگاه در تمامی بلاد محروسهی ایران تعطیل و خدم و حشم و نورچشمی و زیرچشمی و الخ آن هم مرخص گردند و ساختمانهای این فقرهی مشعشع نیز به فروش رسند و به جای تمامی اینها زیر پلهای در یکی از مناطق پر تردد شهرها اجاره و بلد قامفیوتری نیز در آن به کار گمارند و دستگاه پوزی هم بر میز نهاده و ضمن اخذ ثمن مدارک ذیربط، همزمان مدرک مذبور را چاپانده و درآمد حاصله را به چاه ویل جیبهای مبارک منزول و منظور فرمایند.

زیاده جسارت است

الاحقر مزدا

یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 248 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:30

صفحه بندی