
۱- هیچ کس کامل نیست . ۲- یادمون باشه هر حرفی رو می شه به زبون آورد ولی نمی شه برش گردوند . ۳- همه درخور احترامن . همه ! ۴- اگر از جای دیگه ای ناراحتیم سر کس دیگه خالی نکنیم . ۵- قبل از حرف زدن کمی فکر کنیم . ۶- در عصبانیت حرف نزنیم و تصمیم نگیریم . ۷- به حریم شخصی و خصوصی دیگران احترام بذاریم . ۸- اگر معتقدیم باید به نظرات دیگران احترام گذاشت ، پس به نظرات همه احترام بذاریم نه فقط یه عده ی خاص ! ۹- مهربانی چیزی نیست که بشه براش قیمت تعیین کرد . ۱۰- جو گیر نباشیم ! ۱۱- فرهنگ...
ادامه مطلب