
چند روز پیش با یکی از عزیزان که از کودکی به یادگار مونده در مورد اتفاقات اخیر زنده گیمون صحبت می کردیم و صحبت از داروهایی شد که می خوریم . ایشون دوز بالاتر و تعداد داروهای بیشتری می خوره . جمله ای که گفت جالب بود . گفت : باعث شده بی خیال شم . فحش هم که بهم می دن نگاهشون می کنم ! واقعیت اینه که داروهایی که برای درمان افسرده گی استفاده می کنیم باعث شده که با مشکلات و مصائب راحت تر و بهتر کنار بیاییم و کرخت بشیم . یک کرختی راحت و شاید از همون نوع کرختی ای که گروه موسیقی محبوبم Comfortably numb ...
ادامه مطلب