
صداقت زیادی منجر به حماقت می شه . من تا همین سه سال پیش در بازی Solitaire نمی دونستم ctrl + z می تونه ورق ها رو به عقب برگردونه . یعنی می شه به نوعی تقلب کرد . امروز هم که این مساله رو می دونم ازش استفاده نمی کنم . معتقدم باید مردونه بازی کرد . با می بری یا می بازی . تقلب کردن رو دوست ندارم . در دوران تحصیل هم تقلب نکردم . آره خودم هم می دونم احمقم . باید خیلی چیزا رو برای نباختن چک می کردم یا باید چک کنم ولی چه کنم که هنوز هم معتقدم باید مردونه بازی کرد ...ِ...
ادامه مطلب