لطفن نخونید . این صرفن یه تخلیه ی روانیه . همین !
1- به قول جان کافی : خسته ام رئیس .
2- بابا می گفت : اگر من مردم سر خاکم اگر ماهور بزنن زنده می شم . پیش از فوت بابا به دوستی گفتم اگر مردم سر خاکم Comfortably numb رو Play کنید زنده می شم . بابا دروغ می گفت . زنده نشد . دیگه به اون دوست هم دست رسی ندارم وگرنه حرفم رو پس می گرفتم .
3- دیروز تو کارخونه حرف قبر بود گفتم : من که وارث ندارم . بعد از مردنم بکنینم تو همین بخاری وسط کارگاه و بسوزونینم . خاکسترم رو هم بریزید تو چاه فاضلاب .
4- گور بابای درک کلن ، همیشه و تا ابد !
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144