بهر چه بود ؟

خرید بک لینک

لطفن نخونید . این صرفن یه تخلیه ی روانیه . همین !

1- به قول جان کافی : خسته ام رئیس .

2- بابا می گفت : اگر من مردم سر خاکم اگر ماهور بزنن زنده می شم . پیش از فوت بابا به دوستی گفتم اگر مردم سر خاکم Comfortably numb رو Play کنید زنده می شم . بابا دروغ می گفت . زنده نشد . دیگه به اون دوست هم دست رسی ندارم وگرنه حرفم رو پس می گرفتم .

3- دیروز تو کارخونه حرف قبر بود گفتم : من که وارث ندارم . بعد از مردنم بکنینم تو همین بخاری وسط کارگاه و بسوزونینم . خاکسترم رو هم بریزید تو چاه فاضلاب .

4- گور بابای درک کلن ، همیشه و تا ابد !


+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در دوشنبه سی ام مرداد ۱۳۹۶ و ساعت 23:43 |
یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:05

صفحه بندی