یادداشت های یک عقرب صورتی !

متن مرتبط با «ترشی لوبیا سبز» در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! نوشته شده است

ترشی !

  • نیلوبلاگ

    اصطلاح اگه ترشی نخوری یه چیزی می شی ، دقیقن یه اصطلاح سکسیستی و برخاسته از فرهنگ مرد سالاره . دلیل ؟ خانوم ها اصولن طبعشون و کششون به خوردنی های ترش بیشتره البته همه چیز نسبیه . چه بسا آقایونی که گرایششون به ترشی بیشتر از خانوم هاست . از اون جایی که فرهنگ مرد سالار زن رو جنس دوم و ناقص العقل می دونه ، این اصطلاح کنایه ایست از این که اگر نرشی بخورید ، وجوه زنانه ی بیشتری خواهید داشت و لاجرم عقلتون نقصان خواهد یافت ! دلیل نگارش این جفنگیات نظر یکی از دوستان جان در زیر پست اخیرم در فیض بوق بود ...

    ادامه مطلب