اصطلاح اگه ترشی نخوری یه چیزی می شی ، دقیقن یه اصطلاح سکسیستی و برخاسته از فرهنگ مرد سالاره . دلیل ؟ خانوم ها اصولن طبعشون و کششون به خوردنی های ترش بیشتره البته همه چیز نسبیه . چه بسا آقایونی که گرایششون به ترشی بیشتر از خانوم هاست . از اون جایی که فرهنگ مرد سالار زن رو جنس دوم و ناقص العقل می دونه ، این اصطلاح کنایه ایست از این که اگر نرشی بخورید ، وجوه زنانه ی بیشتری خواهید داشت و لاجرم عقلتون نقصان خواهد یافت ! دلیل نگارش این جفنگیات نظر یکی از دوستان جان در زیر پست اخیرم در فیض بوق بود که از قضا خودشون خانومی با شخصیت ْ با فرهنگ و بسیار دانشمندن .
یادداشت های یک عقرب صورتی !...
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: ترشی لیته,ترشی مخلوط,ترشی بادمجان,ترشی انبه,ترشی بامیه,ترشی آلبالو,ترشی سیر,ترشی تره,ترشی انبه رسیده,ترشی لوبیا سبز, نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 20:40