
امروز با یکی از دوستان جان صحبت از تغذیه ی رایگان پیش اومد و من یاد خاطرهای افتادم . در ابوظبی دانش آموز کلاس اول دبستان بودم و به رسم مالوف اون دوره ما هم تغذیهی رایگان داشتیم . در یکی از زنگ های تفریح یه روز نون پیتا با پنیر گودا ، نون بولکی با کره و مربا ، شیر و کیک و انواع میوه ها سرو می شد . زیر پیلوت مدرسه چند میز پینگ پونگ رو به هم میچسبوندن و بچه ها پشت اون میزها مشغول خوردن خوراکیهاشون میشدن .هر روز می دیدم که یک یا چند نفر از بچه ها بعد از اتمام تغذیه میزها رو تمیز وآشغالها رو جمع می ...
ادامه مطلب