مسئولیت !

خرید بک لینک
امروز با یکی از دوستان جان صحبت از تغذیه ی رایگان پیش اومد و من یاد خاطرهای افتادم . در ابوظبی دانش آموز کلاس اول دبستان بودم و به رسم مالوف اون دوره ما هم تغذیهی رایگان داشتیم . در یکی از زنگ های تفریح یه روز نون پیتا با پنیر گودا ، نون بولکی با کره و مربا ، شیر و کیک و انواع میوه ها سرو می شد . زیر پیلوت مدرسه چند میز پینگ پونگ رو به هم میچسبوندن و بچه ها پشت اون میزها مشغول خوردن خوراکیهاشون میشدن .هر روز می دیدم که یک یا چند نفر از بچه ها بعد از اتمام تغذیه میزها رو تمیز وآشغالها رو جمع می کردن و من فکر می کردم که چه قدر این کار مهمه (و مهم بود ! ) . یه روز بعد از اتمام تغذیه قبل از این که کسی بیاد سر وقت میزها ، شروع کردم به جمع کردن آشغالها و با این کار تمام لباسم رو آغشته به مربا کردم . معلممون (گلناز خانوم ) وقتی دیده بود نرفتم سرکلاس اومد دنبالم و من رو مشغول میزها دید و گفت : مزدا ؟ چی کار کردی که تنبیهت کردن ؟ و من تازه فهمیدم تمیز کردن میزها تنبیه کسانی بود که مورد غضب واقع شده بودن و من بی خودی (که بی خودی هم نبود !) احساس مسئولیت کرده بودم !
پ.ن. عزیزان در هر گونه برداشت اعم از این که شکوه و عظمتمون برباد رفت و یا تحلیل شخصیتی من که خود شیفته و اساسن بی شخصیت (!) و قس علی هذا هستم آزادند !!!!
یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: مسئولیت پذیری,مسئولیت اجتماعی,مسئولیت اجتماعی شرکت ها,مسئولیت مدنی,مسئولیت پذیری چیست,مسئولیت محدود,مسئولیت پذیری اجتماعی,مسئولیت پذیری به انگلیسی,مسئولیت چیست,مسئولیت اجتماعی شرکتی, نویسنده: بازدید: 228 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 20:40

صفحه بندی