حین خوردن چای بعد از صبحونه ، داشتم به کارهایی که در بیست و چند سال پیش انجام دادم فکر می کردم . عکاسی ، مشاوره صنعتی ، مدیریت تولید ، تولید کارهای صنایع دستی ، قالی بافی ، پیمان کاری ، مشاوره در قوه قضائیه ، معلمی ، نجاری ، مسافر کشی ! طراحی داخلی ،کار در مشاور املاک و ... این ها مهم ترین هاش بودن .
واقعیت اینه که به سری از کارهایی که انجام دادم فقط به جهت «غم نان» بوده و بس ! بیشینه ی کارهایی که انجام دادم رو دوست داشتم و اون هایی رو که از سر اجبار انجام دادم رو سعی کردم با علاقه انجامشون بدم که برام آزارنده نباشه .
از انجام هیچ کدوم هم ناراضی نیستم . دلیل بازگو کردن این ها ، بار سنگین حرفیه که یکی دو سال پیش یکی از نزدیک ترین نزدیکانم به رفیق جانم زده بود : مزدا آدم تنبل و بی عرضه ایه ! نه این که حرف دیگران برام مهم باشه ، نه ! ولی ببینید چه قدر تا اعماق وجودم رو سوزونده که نوشتم .
پ.ن. بد نیست وقتی با کسی مشکلی داریم ، منصفانه و صادقانه حرف بزنیم . مقلوب کردن حقیقت راه درستی برای رسیدن به هدفمون نیست ...
یادداشت های یک عقرب صورتی !...
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: ابوالمشاغل نادر ابراهیمی,ابوالمشاغل کیست,ابوالمشاغل ا خ,ابوالمشاغل دولت,ابوالمشاغل ایران کیست,ابوالمشاغل ایران,ابوالمشاغل دولت یازدهم,ابوالمشاغل آکادمیک ایران,ابوالمشاغل های دولت,کتاب ابوالمشاغل, نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 16:21