محسن مخملباف نذاشت بچه هاش برن مدرسه و کله شون از مهملاتی که تو مدرسه می گن پر شه . خودش توی خونه آموزششون داد . بارها به این فکر کردم که چه قدر تو دوران مدرسه به خاطر ناتوانی در انجام تقسیم سه رقمی و یا ضرب سه رقمی در چهار رقمی تحقیر و تنبیه شدیم . چیزی که در سال های بعد چیز پیش پا افتاده ای بود . رقابت مسخره برای شاگرد اول و ممتاز شدن تو مدرسه و ماراتون برای شرکت در آزمون تیزهوشان و المپیاد تهش و کلش چی ؟
کاش جای این مهملات تو مدرسه هامون درس عشق ، رفاقت ، هم کاری و انسانیت بهمون می دادن . تقسیم چهار رقم در سه رقم ممکنه هیچ وقت تو زنده گی به کار کسی نیاد ولی عشق ...
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133