اردنگی

خرید بک لینک

من که الحمدالله بچه ندارم ولی اگر داشتم ، تو هیجده ساله گیش با اردنگی از خونه بیرونش می کردم تا بره گلیم خودش رو از آب بیرون بکشه . این داستان حمایت خانواده از فرزند داستان ملال آوریه . اگه آدم پیشرفت و خیر بچه شو می خواد باید اجازه ی شکست و تجربه ی دنیای زمخت رو بهش بده . لای پر قو که جای خود داره ، لای پشم و پنبه بزرگ شدن به هیچ وجه مطلوب من نیست .


+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در دوشنبه یکم خرداد ۱۳۹۶ و ساعت 15:54 |
یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 2:13

صفحه بندی