من که الحمدالله بچه ندارم ولی اگر داشتم ، تو هیجده ساله گیش با اردنگی از خونه بیرونش می کردم تا بره گلیم خودش رو از آب بیرون بکشه . این داستان حمایت خانواده از فرزند داستان ملال آوریه . اگه آدم پیشرفت و خیر بچه شو می خواد باید اجازه ی شکست و تجربه ی دنیای زمخت رو بهش بده . لای پر قو که جای خود داره ، لای پشم و پنبه بزرگ شدن به هیچ وجه مطلوب من نیست .
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125