باد ما را با خود خواهد برد ...

خرید بک لینک
نفر بعد من و ماییم
ایستاده در باد !
شاید آن روز هم امروز باشد
که گذاریم و روان باشیم
هر چند هر روزه جوان باشیم و
مثل روز از پی شب دوان باشیم
زنده گانی را نیست اعتباری
حواست هست که نیست فردایی
از برای مهربانی ؟

+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در دوشنبه بیست و هشتم فروردین ۱۳۹۶ و ساعت 12:51 |
یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 2:13

صفحه بندی