هروئینی که آسپرین شد !

خرید بک لینک

تلویزیون روشنه و مهران مدیری تو دورهمی داره در مورد سیگار حرف می زنه و می پرسه کسی هست که فکر می کنه فرزندش سیگار می کشه ؟ یاد یه فاجعه بعد از دیپلمم افتادم . یه مدتی بود که دائم سر درد داشتم و گاهی چنان طاقتم رو تاق می کرد که ناچار می شدم دو تا آسپرین 250 بخورم و به همین منظور همیشه آسپرین همراهم داشتم . اون موقع ها کاپشن خلبانی رو بورس بود و مثل الان نشونه ی جوادیسم و داداچ بودن نبود و منم یه فروند اصل آمریکاییشو که مهرداد از یه رفیق خلبان خریده بود داشتم . روی آستین چپ اون کاپشن ها یه جیب کوچیک بود که به گمونم با توجه به جای خودکاری که روش دوخته شده بود محل قرار دادن دفترچه ی یادداشت های ضروری بود و من همیشه اون جا آسپرین داشتم . خوش بختانه سر دردهام بهبود پیدا کرده بود و من یادم نبود که تو اون جیب آسپرین گذاشتم . یه روز اومدم خونه و بابا صدام کرد و گفت بیا کارت دارم . رفتم پایین تو اتاقم و بابا کاپشنم رو از روی جالباسی برداشت و دست کرد تو همون جیب کذایی و یه کاغذ تا شده اندازه ی یه ته سیگار در آورد و ازم پرسید : این چیه ؟ گفتم : چی چیه ؟ گفت : بازش کن و نگاه کن . بازش کردم و رنگم پرید ! یه پودر سفید نرم تو اون تیکه کاغذ بود دقیقن مثل بسته های هروئینی که تو فیلما می دیدیم .هاج و واج داشتم با انگشتم زیر و روش می کردم و مونده بودم این از کجا رفته تو جیب من که یهو تو اون پودرا چیزی یافتم که نجاتم داد . یه تیکه ی خیلی کوچیک بود که پودر نشده بود و حرف s به طور کامل و دست نخورده روش بود . یه نفسی کشیدم و گفتم : اینا آسپرینه که تو جیبم خورد شده . احساس کردم که الانه که بابا از کوره در بره که گفتم : یه لحظه صبر کنید و رفتم قوطی آسپرین رو از تو کمدم آوردم و یکی از قرص ها رو در آوردم و به بابا نشون دادم که روش ASA حک شده بود و بعد هم اون حرف s کذایی رو نشونش دادم و بابا دید که دقیقن حرف s با ASA حک شده روی قرص ها مطابقت داره . خندید و بغلم کرد و گفت : مامان می خواست کاپشنت رو بشوره و این رو تو جیبت پیدا کرده بود و فکر کرده بود هروئینی شدی !!!


+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در شنبه هفدهم تیر ۱۳۹۶ و ساعت 23:48 |
یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 10:39

صفحه بندی