شرشر بارون

خرید بک لینک

دل آدم عجب چیز غریبیه . برای چیزایی تنگ می شه و می گیره که یه زمانی ازش متنفر بودی و نمی خواستی تکرار بشه . تو این یکی دو شبی که هوای تهران رنگ و بوی پاییزی گرفته ، دلم شدیدن اون هوای بارونی شمالو می خواد که یه شب تا صبح صدای شرشر بارون توی ناودون دیوونه ام کرده بود و خوابو ازم گرفته بود . دل چیز غریبیه ...

+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در شنبه هشتم مهر ۱۳۹۶ و ساعت 22:12 |
یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت: 5:02

صفحه بندی