گل یا پوچ

خرید بک لینک

شکست جزئی از زنده گی آدمه . تعداد شکست های من بیش از اونیه که بتونم بشمرمشون . شکست خوردم ، ملامت شنیدم ، شماتت شنیدم و از همه بدتر متلک های ناجور شنیدم ولی از پا ننشستم . هزاران بار دیکته نوشتم و هزاران غلط توش داشتم . خیلی وقتا بریدم و نا امید شدم و حتا به مرز جنون رسیدم ولی ادامه دادم . الان هم راه جدیدی رو پیش گرفتم . راهی سخت که هزاران پیچ در مسیرم هست ولی جلو خواهم رفت . نگران چیزی نیستم . زنده گی من همینه . در عین پوچی پر از تلاش و کار ...

+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در دوشنبه سوم مهر ۱۳۹۶ و ساعت 13:40 |
یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت: 5:02

صفحه بندی