من یک متخصصم !

خرید بک لینک

هر کسی به هر حال تو یه چیزی خبره می شه و تخصص پیدا می کنه . یکی متخصص آی تی می شه و یکی هم جراح مغز و اعصاب و یکی هم مثلن تو جیب بری متخصص می شه . خوب و بدش مهم نیست . مهم تخصصه . حالا تو هر چی !

منم برای خودم یه پا متخصصم . متخصص در اشتباه بودن و اشتباه کردن . اشتباه در درس خوندن ، اشتباه تو انتخاب رشته ، انتخاب شغل و ... ولی تو یه زمینه فوق تخصص دارم . من فوق تخصص پیدا کردن ادم های اشتباهم . به هر حال اینم یه نوع تخصصه . کلی براش زحمت کشیدم و به قول رشتی ها صفرم پنج شده تا به این درجه رسیدم ...

+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در پنجشنبه چهارم آبان ۱۳۹۶ و ساعت 0:0 |
یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت: 22:48

صفحه بندی