تقصیر دله گناه من نیست !
از هنرمند بودن فقط این دل نازکش رو دارم و روحیه ی ظریف و حساس که بودش سبب آزاره . به برادر جان قول دادم که بد ننویسم .تا حالا هم سر قولم بودم . امروز پیامی دریافت کردم که بنده رو تبدیل به برج زهرمار کرد . من ممکنه هزار غلط کرده و نکرده داشته باشم ، ممکنه ناخواسته کسی رو آزرده باشم ولی این یه قلم رو از خودم مطمئنم که «پست» نیستم . بده کار بودن خوب نیست ولی بده کار هم شایسته ی لقب «پست» نیست .
در نوشتن و گفتن دقت کنیم . همین یک کلمه سال نو رو برام زهرمار کرد ...
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120