پست !

خرید بک لینک

تقصیر دله گناه من نیست !

از هنرمند بودن فقط این دل نازکش رو دارم و روحیه ی ظریف و حساس که بودش سبب آزاره . به برادر جان قول دادم که بد ننویسم .تا حالا هم سر قولم بودم . امروز پیامی دریافت کردم که بنده رو تبدیل به برج زهرمار کرد . من ممکنه هزار غلط کرده و نکرده داشته باشم ، ممکنه ناخواسته کسی رو آزرده باشم ولی این یه قلم رو از خودم مطمئنم که «پست» نیستم . بده کار بودن خوب نیست ولی بده کار هم شایسته ی لقب «پست» نیست .

در نوشتن و گفتن دقت کنیم . همین یک کلمه سال نو رو برام زهرمار کرد ...

+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در سه شنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۶ و ساعت 23:46 |

یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: سه شنبه 7 فروردين 1397 ساعت: 20:37

صفحه بندی