توی موقعیت با مزه ای هستم . برای مطالعه عینکم رو بر می داشتم و البته هنوز هم بر می دارم و برای دید دور و یا کار با کامپیوتر از عینک بهره می گرفتم . الان چند وقته برای مطالعه وقتی عینکم رو بر می دارم هم زیاد راحت نیستم و برای کار با کامپیوتر با عینک هم مشکل دارم . فکر کنم این عینکه داره بهم می گه : داداش اسمم رومه ، عینک دید دور ! رو من فقط برای دید بیش از دو متر حساب کن . برای مطالعه و کار با کامپیوتر هم یه گلی به سرت بگیر . به من ربطی نداره . با من هم بجث بی خود نکن !
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162