مزدا عینکی میرزا قلمدون !

خرید بک لینک

توی موقعیت با مزه ای هستم . برای مطالعه عینکم رو بر می داشتم و البته هنوز هم بر می دارم و برای دید دور و یا کار با کامپیوتر از عینک بهره می گرفتم . الان چند وقته برای مطالعه وقتی عینکم رو بر می دارم هم زیاد راحت نیستم و برای کار با کامپیوتر با عینک هم مشکل دارم . فکر کنم این عینکه داره بهم می گه : داداش اسمم رومه ، عینک دید دور ! رو من فقط برای دید بیش از دو متر حساب کن . برای مطالعه و کار با کامپیوتر هم یه گلی به سرت بگیر . به من ربطی نداره . با من هم بجث بی خود نکن !

+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در یکشنبه بیستم اسفند ۱۳۹۶ و ساعت 20:6 |

یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 7 فروردين 1397 ساعت: 20:37

صفحه بندی