بنویس !

خرید بک لینک

اصلن نمی تونم خودمو کنترل کنم . باید به صورت کاملن ایرانی ابراز احساسات کنم . این خالد حسینی لاکردار عجب نویسنده ایه . مشفول کتاب «و کوهستان به طنین آمد» ایشون هستم .سومین کتاب از ایشونه که پس از «بادبادک باز» و «هزار خورشید تابان» می خونم . به نظرم ایشون مثل دن براون توانایی فوق العاده ای در پیش بردن داستان های موازی داره . تو این کتاب شخصیت های متفاوتی هستند که به بهترین نحو اون ها رو پرداخته و حس هم ذات پنداری رو در خواننده بیدار می کنه . من با سرگذشت نبی بارها بغض کردم و با عاقبت روشنا شاد شدم .

بنویس لعنتی . بنویس که بد فرم نویسنده ای ..

+ نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در جمعه چهارم اسفند ۱۳۹۶ و ساعت 23:44 |

یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: سه شنبه 7 فروردين 1397 ساعت: 20:37

صفحه بندی