Life is a mirror and gives us not what we want... life gives us who we are... life gives us who we are
یکی از رفقای فیضبوقی و بسیار دوست داشتنی و فرهیخته ، این متن رو گذاشته بود و باهاش موافقت دوچندانی هم کرده بود . من به هیچ عنوان با این گفته موافق نیستم . من نه آدم افسردهای بودم و نه بیپول و نه اهل شوخیهای بدی که زندهگی باهام کرده و میکنه . این رو میدونم و مطمئنم که این نبودم و نیستم و البته که زندهگی اینها رو بهم تحمیل کرده . در بهترین حالت من به این آینه نگاه نخواهم کرد و اگر از دستم بربیاد این آینه رو خورد و خاکشیرش می کنم تا دیگه از این مزخرفات به من نشون نده . یادداشت های یک عقرب صورتی !...
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:27